| Programi i Transparencës
Hyrje |
| Rreth autoritetit |
Kuadri ligjor rregullator Tekstet e plota |
E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar |
| Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi AP | Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AP | Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat |
| Shërbimet që ofrohen nga AP | Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AP | Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve |
| Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve | Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AP | Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AP |
Teatri Kombëtar Eksperimental “Kujtim Spahivogli” (në vijim “TKEKS”) është institucion shtetëror, qendror, me statusin e personit juridik, në varësi të Ministrit së Kulturës, Krujuar në vitin 2014, me seli në Tiranë.TKEKS krijohet, organizohet dhe funksionon në përputhje me Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë, ligjin nr. 90/2012 “Për organizimin dhe funksionimin e administratës shtetërore”, ligjin nr. 10 352, datë 18.11.2010, “Për artin dhe kulturën”, të ndryshuar, urdhrin e Kryeministrit nr. 3119/1, datë 25.08.2014 “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Teatrit Kombëtar Eksperimental “Kujtim Spahivogli””, si dhe akte të tjera ligjore dhe nënligjore. “Rregulloren e organizimit dhe funksionimit të brendshëm së Teatrit Kombëtar Eksperimental “Kujtim Spahivogli”, si dhe me dispozitat e këtij statuti.Emërtimi Teatri Kombëtar Eksperimental “Kujtim Spahivogli”, është bërë në nder të artistit të popullit, i cili krijoi dhe drejtoi Teatrin e të rinjve pranë ish-Instituti të Lartë të Arteve. “Është një vlerësim i merituar ky (pas vdekjes), që i bëhet figurës së Kujtim Spahivoglit, ``Artist i popullit``, si personi që ideoi, krijoi dhe drejtoi ``Teatrin e të Rinjve`` pranë Institutit të Lartë të Arteve”.TKEKS një organikë prej 21 punonjësish përfshirë këtu edhe 10 krijues dhe interpretues. Filozofia e punë qëndron në krijimin e një mardhënie të re të aktorit me publiku, të aktorit me aktroin dhe me vetëveten.
TKEKS përveçse përfshin fuqishëm kontributin e rinisë, gjithashtu sjellë edhe zhvillimet më të fundit bashkëkohore në fushën artit skenik. I konceptuar dhe me rëndësi për rininë duket se ky teatër që mban emrin e regjisorit të njohur Spahivogli si homazh ndaj tij, i shërben dhe më shumë pasurimit dhe gjallërisë së jetës artistike dhe kulturore në vend me aktivitet për të rinjtë.
Puna jonë bazohet në këto shtylla:
- Teatri Kombëtar Eksperimentral për Fëmijë
- Teatri Kombëtar Eksperimental për Adoleshëntët
- Teatri Kombëtar Eksperimental për të ritur
Ngjarja më e rëndësishme është organizimi i projektit “Fondi i teatrit për të rinj” i cili do të shtrihet në skenat teatrore të Tiranës e rretheve të ndyshme të shqipërisë, dhe do të kulmojë më festivalin e të rinjve që do të organizohet në TKEKS në fillim të muajit Dhjetor,ku të gjitha produksionet e realizuara nga ky fond do takohen në Tiranë.
Kontaktet e institucionit:
E-mail: info@tkeks.gov.al
Telefon (biletaria): +355695717746
web-siti: www.tkeks.gov.al (në punim)
Adresa: Rruga “Sami Frashëri”, Arturbina, Tiranë
- Rregullorja per Organizimin dhe Fuksionimin e TKEKS
- Miratimi i strukturës dhe të organikës së Teatrit Kombëtar Eksperimental
- Statuti TKEKS
- Ligji per organizimin dhe funksionimin e administrates shteterore
- Ligji-per-arkivat
- Ligji 10352 dt 18.11.2010 Per artin dhe kulturen
- Kodi i Procedurave Administrative
- https://tkeks.gov.al/wp-content/uploads/2025/11/ligj_nr._162_dt._23.12.2020.pdfLigji nr.162 date 23.12.2020
- Kushtetuta
- https://tkeks.gov.al/wp-content/uploads/2025/11/Kodi-i-Punes.pdfKodi i Punes
- Ligji-per-te-drejten-e-informimit
- Ligji-per-rregullat-e-etikes-ne-administraten-publike
- Ligji-per-ndryshimet-e-ligjit-per-artin-dhe-kulturen
- Ligji-per-menaxhimin-financiar-dhe-kontrollin
- Ligji-per-mbrojtjen-nga-diskriminimi
- Ligji-per-mbrojtjen-e-te-dhenave-personale
- Ligji-per-te-drejtat-e-autorit-dhe-te-drejtat-e-tjera-te-lidhura-me-to
- Ligji-per-sigurine-dhe-shendetin-ne-pune
- Ligji-per-sigurimet-shoqerore-ne-RSH-i-ndryshuar
- Ligji-per-parandalimin-e-konfliktit-te-interesave-ne-ushtrimin-e-funksioneve-publike
- Ligji-per-disa-ndryshime-ne-ligjin-per-sigurine-dhe-shendetin-ne-pune
- Rezolutë e Kuvendit të Shqipërisë (nëse ka të tillë)
- Planet strategjike të punës
- Raporte monitorimi/auditimi (p.sh:KLSH)
- Dokumente të tjera që përmbajnë tregues të performancës së AP
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
Lista e Shërbimeve* që ofron AP, përfshirë
Shënim: Lëshim dokumentacioni/Leje/Licenca/Autorizime etje.
- Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AP
- Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AP
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
- Procedura e ankimimit
- Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporte
- Publikime
- Statistika
- Projekte
- Bashkëpunime etj.
Shënim: AP vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.
Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.
